Досить популярні LED екрани для внутрішнього застосування. Висока якість, доступна ціна, гарне зображення, простий ідеальний торговий апарат для маркетингових просувань. Така установка – сучасний вид реклами. Допоможе поліпшити бізнес, прорекламувати концертний тур, якийсь комплекс, послугу. Основне завдання – забезпечувати людей інформацією, уповільнювати їх крок, область використання може бути різною. Не особливо важливо, велика компанія або маленька, такий тип просування підходить для всіх. Цей носій інформації може розміщуватися в приміщеннях. Тому виробник пропонує оптимальний розмір, щоб пристрій підійшов в зал, магазин, аеропорт, будь-яке інше приміщення. Такий світлодіод приверне дуже багато уваги. Варто швидше купити світлодіодні екрани для приміщень, поки здійснюється продаж і встановлена вигідна ціна. Високу якість постачальник гарантує. Точно конструкція прослужить довго.

Характеристика та особливості LED-екранів для внутрішніх приміщень

Оптимальне рішення для сучасного просування товарів і послуг – світлодіодний екран для приміщень. Перед тим як купити вподобаний варіант, варто розглянути деякі технічні характеристики. Важливим елементом є піксель. Його крок є відстань між центрами інших пікселів. Чим щільніше розташовані, тим вище буде йти картинка. Можна встановити високий поріг, щоб скоротити відстань і зробити перегляд комфортнішим. Як правило, для екранів внутрішнього типу підбираються моделі, крок яких становить не більше десяти. Найбільш оптимальним рішенням буде екран Р6. Крок значно впливає на вартість, так що чим більше цифра, передача кольору, тим дорожче будуть коштувати відеоекрани для приміщень.

Ще одна особливість – це дальність спостереження. Важливо зробити так, щоб відстань була комфортною для глядача, зображення передавалося цілісно та не розпадалося на безліч маленьких крапок. На дальність впливають такі параметри, як розмір самого табло і крок пікселя. Чим вони менші, тим коротша дальність. Кожен користувач вже самостійно підбирає для себе ідеальний варіант.

Ще один важливий момент – це яскравість. Якісний повноколірний екран дозволяє побачити стильне і сучасне рекламне повідомлення. При цьому зображення не повинно бути занадто яскравим. Найкраще налаштовувати його індивідуально. Оскільки на це впливає ще й якість природного, штучного освітлення в приміщенні. Ні в якому разі не може відбуватися установка на вулиці. Тільки внутрішній монтаж. Підійде в магазин, торговий центр.

Місця установки світлодіодного екрана

Про місця, де можна встановити LED екрани для приміщень, варто поговорити більш детально. Це не тільки ТРЦ. Насправді варіантів маса.

Електронне табло встановлюють в:

  • аеропортах;
  • на автовокзалах або ж/д;
  • соціальних, муніципальних установах;
  • бізнес-центрах і банках;
  • театрах, кіно, музеях та інших культурних центрах;
  • залах, призначених для виставок;
  • на телестудіях.

Це мінімальний список місць, де використовується така світлодіодна панель. Головне – правильно встановити екран, щоб у будь-якому закладі чи установі його змогли помітити. Рекомендується монтувати техніку навпроти головного входу, в супермаркетах з великим рівнем прохідності, недалеко від каси. Якщо це кафе або навіть їдальня, то краще за все поставити кілька дисплеїв навпроти столиків, щоб під час їжі відвідувачі могли вільно бачити інформацію. Головне, щоб була достатня зона видимості. Якщо табло знаходиться занадто низько або високо, то його погано розглядати.

Властивості рекламних екранів для приміщень

Місце застосування визначає головні властивості. Якщо порівнювати рекламні екрани для приміщень з вуличними, то вони менш захищені від попадання вологи, пилу, механічної дії. Це дає можливість зменшити вагу та розміри екрану, оскільки в приміщеннях величезні табло в принципі не потрібні. Це значно полегшує збирання, робить продукцію дешевшою, плюс можна створити табло абсолютно будь-яких розмірів. При цьому для приміщень встановлені вищі норми. Це аргументується розмірами території та розташуванням потенційної аудиторії. Є малий і надмалий крок. Вибирати великий не рекомендується, оскільки якість тоді постраждає. Якщо порівнювати з вуличним варіантом, то вимоги до яскравості для внутрішніх злегка зменшилися. Більше не потрібно боротися з сонячними променями, які псували картинку. Знизилося в такому випадку і споживання енергії. Утримувати внутрішній екран вигідніше. Така реклама особливо не вдарить по виділеному бюджету.